Garanție
- Cumpărând de la noi poți fi sigur că, vei primi un produs 100% original, care deține logo-ul unei mărci înregistrate.
Fiecare produs achiziționat din magazinul nostru este acoperit de o garanție de 2 ani , în condiţii de depozitare specifice si 6 luni în condiţii de utilizare, condiţionat de respectarea instructiuniilor de întreţinere şi spălare.
- Acest principiu se aplică întregii game ale magazinului, inclusiv produselor cumpărate pe durata unei promoții.
Instrucțiuni
Puteți depune o reclamație trimițându-ne prin e-mail poze cu produsul și defectele împreună cu formularul de reclamație completat. În acest fel vă putem procesa reclamația fără a fi nevoie să trimiteți produsul la noi.
- Trimiteți-ne poze ale produsului defect la laromsrl@gmail.com și atașați și formularul de reclamație completat.
- După ce primim o evaluare preliminară de la departamentul nostru de reclamații, vă vom informa despre posibile soluții. Vă vom trimite răspunsul nostru (pozitiv sau negativ) prin e-mail sau vă vom cere să ne trimiteți produsul înapoi pentru o evaluare mai detaliată a defectului.
- Dacă reclamația dvs. este pozitivă, vă putem oferi următoarele: rambursare parțială (puteți păstra produsul), rambursare integrală (vom rambursa valoarea completă a produsului, dar va fi necesar să ne returnați produsul defect, rambursarea se va face la primirea produsului defect de către Biroul de reclamații), inlocuirea produsului reclamat cu un produs nou.
- Dacă pozele nu sunt suficiente pentru a vă procesa reclamația sau dacă este planificată repararea sau schimbul produsului defect, vă vom cere să returnați bunurile defecte conform procedurii de returnare.
Departamentul Relații Clienți vă va trimite un ordin de ridicare gratuit prin curier.
Reclamația dvs. va fi procesată în termen de 14 zile de la primirea coletului.